Stella Artois spouští kampaň, uvede novou lahev

Belgické pivo Stella Artois přichází s ilustrovanou kampaní. V závěru roku uvede novou lahev.


Značka belgického piva Stella Artois startuje na podzim novou kampaň, v závěru roku uvede také novou lahev. Cílem těchto aktivit je podpora prodeje před blížícím se obdobím Vánoc a připomenutí svátečního příběhu značky, který je spojen mimo jiné se specifickým servírovacím rituálem.

Ilustrovaná kampaň „The Life Artois“ se objeví v outdooru, tisku, na internetu a sociálních sítích. „Letošní kampaň je identická pro všechny země světa, kde je Stella Artois konzumentům dostupná,“ říká manažerka značky Denisa Findejsová s tím, že na ilustrovaný styl značka v následujících letech naváže.

Komunikace předchází také uvedení nové lahve o objemu 0,33 l pro kanály off-trade i on-trade, které proběhne v závěru roku. „V té době již bude probíhat druhá vlna komunikace zaměřená na období Vánoc, s nímž je příběh belgické pivní hvězdy nerozlučně spjat,“ přibližuje Findejsová s odkazem na latinský výraz „stella“ pro hvězdu.

pivovari-pivovary-novinky-stella-artois-spousti-kampan-uvede-novou-lahev-02
Na sklonku roku bude uvede Stella Artois nová lahev, zdroj: Pivovary Staropramen.

Zdroj: https://www.mediaguru.cz/ | Foto: Staropramen


 

Nejlepší čas strávený se sklenkou piva je samozřejmě - české online casino

Strávit čas s přáteli hraním vzrušující hry!