Spot pro Ratar, nejvíc hořké pivo Radegastu, uvařil Boomerang za několik dní

Pivní značka Radegast uvádí výčepní speciál Ratar spotem, co se z televize přelije do onlinu.


Pivovar Radegast uvařil Ratar, nejvíc hořké pivo ve své historii, a položil základ pro novou kategorii piv. Radegast Ratar je výčepní speciál, jenž díky trojitému chmelení odrůdou Polaris dosahuje 50 jednotek hořkosti IBU, přičemž si zachovává pitelnost výčepních piv.

Agentura Boomerang Communication doručila kreativní ideu i exekuci pro televizní spot nového produktu v rekordně krátkém čase, protože natáčení dlouhodobě plánované produkce znemožnily opatření proti šíření koronaviru. S produkcemi Armada Films a RUR pracovala kvůli karanténě téměř výhradně na dálku.

Výsledek agentury odevzdaly v řádu dnů. Marketingový tým klienta vedl senior brand manager Radegastu Marek Grabovský. Televizní spot bude postupně doplněn o online kampaň, jež využije klíčové weby, YouTube a sociální sítě.

Zdroj: https://www.mediar.cz/

Nejlepší čas strávený se sklenkou piva je samozřejmě - české online casino

Strávit čas s přáteli hraním vzrušující hry!