České pivo Morous získalo další ocenění za design s mračícím se sládkem
Mezinárodní agentura Little Greta, která má i českou pobočku, slaví další úspěchy se svým designem pro české značky. Po nedávných úspěších designu pro Jarošovský pivovar a náchodský pivovar Primátor nyní slaví i designem pro pivovar Morous. Láhve se stylovými etiketami získaly letošní Content Creator Awards a dřívější World Beer Awards.
„Nový design svou syrovostí odkazuje na historii Sudet a odráží povahu Jeseníků jako drsného kraje. Jeho klíčovým prvkem je vizuál morouse. Ten působí tvrdě, neústupně, uvnitř má však dobré srdce – přesně jako sládek pivovaru Karel Polišenský, který je podle svých slov typickým morousem. Etikety jsou tvořeny v minimalistickém stylu, který spolu s barevností, ruční typografií a retro prvky udává jednotnou tonalitu,” uvádí zástupci agentury, která připravila koncept, design, balení i fotografie produktu.
„Hlavní kresba sládka je jeho věrným portrétem. Zdůrazňuje jeho klíčovou roli v pivovaru. Dalším doplňkovým symbolem je vlk, který odkazuje na město Rýmařov a jeho erb. Pro design etikety jsem se inspiroval starými sešity a retro stylem. Hlavním cílem bylo vytvořit čistý design bez zbytečných rušivých prvků,” říká hlavní designér návrhu Mateusz Slowakiewicz.
Zdroj: http://www.designmag.cz/ | Autor: Ondřej Krynek | Foto a zdroj: Little Greta