Program Volba sládků přináší už pět let zajímavé pivní speciály
Program Plzeňského Prazdroje Volba sládků už pět let přináší každý měsíc do více než třinácti set hospod a
Frisco v nové kampani vyzývá: Buďme holky častěji!
Oblíbená značka ochucených ciderů Frisco letos přichází s novou kampaní a ženám připomíná, jak důležitý je čas
Pavlína Kalousová je novou ředitelkou firemních vztahů a komunikace Plzeňského Prazdroje
Plzeňský Prazdroj má novou ředitelku firemních vztahů a komunikace. Stala se jí zakladatelka a dosavadní šéfka
Bahno bylo legendou, říkají hosté pivovaru. Teď ustoupí opravě
Fenomén, kvůli němuž si lidé nechali ujet vlak. Pivovar Bahno na pardubickém nádraží skončil. Bahno se však bude
Pivovary rostou, ale Češi pijí méně piva. Častěji volí vícestupňové a dražší
V hospodách a restauracích se loni vypilo podle neoficiálních odhadů o pár procent piva méně, což v přepočtu dělá
Prazdroj: třetinu zaměstnanců i manažerů tvoří ženy, pivovar jim vychází vstříc
Pivovarnictví již není ryze mužským světem jako v minulosti. Dokládají to data Plzeňského Prazdroje. Více než
Konkurence stranou. Pivovary občas připravují speciály společně
Zatímco ve většině oborů firmy příliš nespolupracují, v pivovarnictví to je jiné. V poslední době se objevil trend,
Ležáky a produktové novinky Prazdroji zajistily rekordní rok 2019
Plzeňský Prazdroj má za sebou další úspěšný rok. Na tuzemském trhu loni prodal 7,23 milionu hektolitrů piv, což
Radegast podpoří konferenci „Voda v krajině“
Jak šetrně hospodařit s vodou a zlepšit její zadržování v krajině? Na to odpoví odborná konference „Voda v
Nová Cola od Birellu: tajemství tkví v kolovém oříšku
Birell uvedl na trh svou verzi colového nápoje, v jehož receptuře vsadil na kolový oříšek, který celou kategorii