Budvar podporuje v televizi a na internetu nový ležák

Budějovický Budvar spustil kampaň na podporu svého hořkého ležáku Budvar 33.


Pivovar Budějovický Budvar odstartoval kampaň na svůj hořký ležák Budvar 33. Novinka chce svým chuťovým profilem i positioningem oslovit současné nekonzumenty Budvaru. I proto je vizuálně odlišná od zbytku portfolia. 

Kampaň, jež běží  v televizi a na internetu, je vizuálně výrazná a hraje si s opakovanými záběry v rytmu hudebního podkresu.

Za nápadem a kreativní supervizí stojí opět agentura Kaspen/Jung von Matt, produkci zajišťovalo duo Wolfberg.

Novinku uvádí Budějovický Budvar v době, kdy se zároveň rozhodl ke změně etiket. Z některých zmizel název Budweiser, ponechán byl jen český Budvar.

Zdroj: https://www.mediaguru.cz/

Nejlepší čas strávený se sklenkou piva je samozřejmě - české online casino

Strávit čas s přáteli hraním vzrušující hry!