Veronika Hořáková je novou šéfkou rozvoje obchodu Plzeňského Prazdroje

„Nákupní potřeby i zvyky lidí se mění čím dál rychleji, letos zvláště v souvislosti epidemií koronaviru. A právě zvládnutí změny nákupního chování spotřebitelů je klíčovým úkolem, na který se chci spolu se svým týmem zaměřit,“ říká ke své nové roli v Prazdroji Veronika Hořáková. Na pozici vystřídala Karla Krause, který přešel do mateřské společnosti Prazdroje Asahi Breweries Europe Group, kde bude mít na starosti vyhledávání, testování a zavádění nových digitálních technologií napříč společností.

V nové pozici pomohou Veronice Hořákové její zkušenosti z úspěšného působení v marketingu, kde se posledních pět let věnovala budování kategorie ciderů a výrazně napomohla raketovému růstu prodejů nealkoholického piva Birell. Před tím zastávala v Prazdroji pozice manažerky inovací a brand manažerky pro prémiové značky.

Veronika Hořáková vystudovala Vysokou školu ekonomickou, obor mezinárodní vztahy, a před působením v Plzeňském Prazdroji pracovala téměř deset let v nápojářské společnosti PepsiCo a zkušenosti má také z marketingu firmy Unilever.

pivovari-pivovary-novinky-veronika-horakova-je-novou-sefkou-rozvoje-obchodu-plzenskeho-prazdroje

Zdroj: https://www.prazdroj.cz/


 

Nejlepší čas strávený se sklenkou piva je samozřejmě - české online casino

Strávit čas s přáteli hraním vzrušující hry!