Pivovar Zubr zvýšil v loňském roce prodej piva v tancích

Důraz na prodej čepovaného piva byl pro pivovar Zubr prioritou i v roce 2019. Investoval nejen do modernizace svých nájemních hospod, ale rozšířil i počet provozoven s tankovým pivem. Prodej tankového piva vzrostl o 20 procent. Celkový výstav pivovaru Zubr se ustálil na 255.000 hektolitrů.


Výstav a prodeje

„Celkový výstav pivovaru zůstává poslední roky na stejné úrovni, mění se však struktura prodejů. Naší prioritou zůstává čepované pivo, jehož výstav se na tuzemském trhu pohybuje okolo 60 procent. Vysoké číslo se nám daří udržovat nejen díky investicím do modernizace vlastní sítě nájemních restaurací, ale také navyšováním počtu provozoven, které nabízí naše pivo z tanku,“ komentuje výsledky za rok 2019 Tomáš Pluháček, ředitel pivovaru Zubr.

Pivovar Zubr ukončil v loňském roce spolupráci s obchodním řetězcem Albert, výpadek v prodeji se podařilo nahradit navýšením prodejů v jiných řetězcích i zvýšením exportu o 5 procent. „Kvalita je pro nás vždy na prvním místě, to je i jeden z důvodů, proč patří náš pivovar dlouhodobě k nejoceňovanějším tuzemským pivovarům a těší se přízni konzumentů. Jsme připraveni jednat o obchodních podmínkách se všemi řetězci a chceme rozšiřovat naši distribuci, ovšem z vysoké kvality ustupovat nebudeme,“ komentuje situaci na trhu Tomáš Pluháček.

Modernizace provozu

Výměnou systému filtrace byla v loňském roce dokončena zásadní rekonstrukce všech provozů výrobní části pivovaru, která probíhala průběžně v uplynulých dvaceti letech. „Do modernizace pivovaru bylo investováno více než tři čtvrtě miliardy korun a zásadních investic se dočkaly prakticky všechny části pivovaru. Jsem rád, že v tomto ohledu máme opět na pár let vystaráno a pivovar je na technologické špičce,“ říká ředitel přerovského pivovaru.
Ocenění pro tradiční pivo
Svého prvního velkého úspěchu na degustačních soutěžích se v loňském roce dočkal Zubr Gradus, dvanáctistupňový ležák, který byl vyhlášen nejlepším světlým ležákem roku na soutěži České pivo 2019. Proč se pivům Zubr na soutěžích dlouhodobě daří, vysvětluje sládková pivovaru Nataša Rousková: „Již před lety jsme se rozhodli, že půjdeme tradiční výrobní cestou klasického českého piva, založenou především na kvalitních regionálních surovinách, kvašení v otevřených kvasných kádích a dlouhém zráním v ležáckém sklepě. A ukazuje se, že to byla správná volba. K oceněným pivům se nově přidal i náš benjamínek Zubr Gradus, který se degustační soutěže účastnil vůbec poprvé, a hned z toho bylo vítězství.“

Brána pivovaru se otevírá

Akce pro veřejnost v areálu pivovaru Zubr a skupinové prohlídky se již staly tradicí, které každoročně lákají tisíce návštěvníků. V loňském roce pivovar navštívilo více než 11 000 lidí. Letošní pivní sezonu pivovar Zubr odstartuje oslavou 148. narozenin pivovaru v pátek 24. dubna, Zubrfest 2020 proběhne 13. června a s létem se rozloučí 5. září na Dočesné se Zubrem.

Pivovar ZUBR, a.s., tradiční český výrobce působící především na Moravě, je společně s pivovary Holba a Litovel součástí pivovarské skupiny PMS. Pivovar je držitelem ocenění Klasa A, známky CHZO “České pivo” a více než 100 ocenění z prestižních tuzemských i zahraničních degustačních soutěží. Nejprodávanějším pivem z produkce je 11° ležák Zubr Grand, vítěz degustační soutěže Zlatý pohár Pivex – PIVO 2019 v kategorii ležáků. Novinka ve stálém sortimentu, dvanáctistupňový ležák Zubr Gradus, se na soutěži České pivo stal nejlepším světlým ležákem roku 2019 a úspěchy na soutěžích získal i Zubr Gold, který je absolutním vítězem soutěže o Zlatý pohár PIVEX – PIVO 2019 a celosvětovým vítězem kategorie Czech Style Pale Lager Beer v mezinárodní soutěži World Beer Awards 2019.

Zdroj: https://www.zubr.cz/

Nejlepší čas strávený se sklenkou piva je samozřejmě - české online casino

Strávit čas s přáteli hraním vzrušující hry!